Heel tevreden !
Ik ben heel tevreden met deze T-shirts ! Perfekte pasvorm, licht in warm weer… en heel goeie kwaliteit !
- Comfort
- Sneldrogend
- Anatomisch ontwerp
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ik ben heel tevreden met deze T-shirts ! Perfekte pasvorm, licht in warm weer… en heel goeie kwaliteit !
comfortabel
Deze t shirts zijn super goed. Licht, snel droog als je toch eens in de regen wandelt. Moet niet gestreken worden, dus ook tof. Al meerder gekocht.
1 minpuntje. De witte of licht gekleurde zijn redelijk doorzichtig.
Hele fijne en ademende wandelshirt. Goed voor warme dagen.
Hele fijne t-shirts om te wandelen of sporten. Ademen goed.
Hele fijne t-shirts om te wandelen. Ademen goed.
Hele fijne t-shirts om te wandelen. Ademen goed.
Ik heb een handdoek laten bedrukken met Christel. Hij is aangereken doch zat niet in mijn net...Ik woon niet in de buurt en rij misschien voor niets...
Goede prijs/kwaliteit
Mooi model, zit makkelijk. Ideaal, ook voor warme dagen.