Très beau coloris et tissu agr...
Très beau coloris et tissu agréable à porter même par grosse chaleur
- Comfort
- Sneldrogend
- Anatomisch ontwerp
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très beau coloris et tissu agréable à porter même par grosse chaleur
confortevole, adatta al calore e sudore, facile da lavare anche a mano quando si viaggia e si asciuga velocemente.
Me encanta todo lo que me vale que estoy gordita
No seca demasiado rápido
Ces t-shirt sont tellement agréables à porter, avec au fil des années une chouette variété de couleurs
wygodna, ładna, przewiewna
Wygodna,przewiewna, szybko schnie
Top
Tee-shirt de randonnée femme très agréable à porter. Super couleur !
Tee-shirt femme très confortable.