Agréable teeshirt
Facile à porter, agréable texture, jolie couleur, assez frais. Se froisse assez peu donc facile à laver et à porter.
- Comfort
- Sneldrogend
- Anatomisch ontwerp
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Facile à porter, agréable texture, jolie couleur, assez frais. Se froisse assez peu donc facile à laver et à porter.
Léger agréable à porter
Tissu agréable elargi sur les anches
Satisfaite
Agréable léger belle couleur
Assez déçue car au bout de 2 lavages, le dessin commence à s'effacer...
Ottimo
Super angenehmes Shirt, ideal fürs Wandern aber auch in der Freizeit. Habe mittlerweile viele verschiedene Farben davon
jest ok, estetyczna
jest ok, estetyczna