T-shirt de qualité, très bon r...
T-shirt de qualité, très bon rapport qualité prix.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
T-shirt de qualité, très bon rapport qualité prix.
Şortun kumaşı çok rahat yüzerken çok konforlu
Uzeli u ducanu na akciji 3 komada i nakon skoro godinu dana su stvarno ok. Pamucne.
On aime le logo, en dehors des autres éléments côtés en dessous.
.
Teeshirt confort et respirant, ne sent pas après une journée
jó anyagú és viseletű póló
baru pakai beberapa kali basuhan, warna luntur dengan teruknya. dah macam kain buruk. tapi fabrik kain masih baik
Confortable et légère
Es una camiseta comoda y tiene buen tacto, la única pega que le pongo que tiene un porcentaje de poliester, si fuese 100% algodón seria perfecta.