Ik hou van een uniform, dus ko...
Ik hou van een uniform, dus kocht ik enkele exemplaren van deze broek. Met 3 exemplaren in mijn kast draag ik deze nu al meer dan een half jaar non-stop. Voor elke gebruik en voor elke gelegenheid, niet alleen voor wandelingen dus. De cargobroek die er op het eerste zicht niet uitziet als een cargobroek. De zakken zijn groot en sluiten strak aan
- Bewegingsvrijheid
- Zachtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
- Zakken

