Fajne, lekkie spodnie,wyglad j...
Fajne, lekkie spodnie,wyglad jak na góry i na miasto
- Bewegingsvrijheid
- Zakken
- Zachtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Fajne, lekkie spodnie,wyglad jak na góry i na miasto
bon produit, agréable à porter
Mon mari le prend pour jardiner
Très léger, confortable, bien coupé,
Un prix un peu élevé mais un pantalon très agréable à porter.
excellent produit
Kumaşı ve kesimi çok güzel
Pantalon agréable a porter
Confortable et léger
Ürün güzel giyimi kalıbı hoşuma gitti ,kumaşı da rahat
Bien taillé, avec plusieurs longueurs de jambe