Zakken
De GSM past er maar net in, krap. Achterzakken zijn niet helaas niet afsluitbaar. Anders was het een perfecte broke.
- Zachtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Bewegingsvrijheid
- Zakken
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
De GSM past er maar net in, krap. Achterzakken zijn niet helaas niet afsluitbaar. Anders was het een perfecte broke.
Eindelijk een broek die lang genoeg is en toch lekker zit. Heb lange benen en het is dan zeer moeilijk om een broek te vinden die dan niet te groot is aan de bovenkant.
aangenaam en licht om te dragen
Bij 1 broek ritssluiting zitzak defect
Beste Eddy,
Alvast bedankt voor je tijd om ons een beoordeling te sturen over deze wandelbroek. Het spijt me te lezen dat er zich al een defect heeft voor gedaan. Je kan langsgaan in jouw Decathlon winkel en je melden aan het atelier of onthaal voor een herstelling onder…
Goede broeken
Prima broek voor die prijs !
Zeer comfortabel en gemakkelijk
Geen
aangenaam zittende broek
Beste Robbert
Bedankt voor het schrijven van je review. top dat je tevreden bent met je broek.
Tot snel in onze winkel.
Sportieve groet.
SABRINA…
Heb de broeken heel graag, ook omwille van de zakken en toch geen brede pijpen. Alleen als vrouw zijnde is de lengte tov mijn breedte (heupen) te lang.