Verdeling voor 4851 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Wandelfleecetrui met halve rits voor kinderen van 7-15 jaar MH100 marineblauw
5
Percentage gevuld: 87.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Wandelfleecetrui met halve rits voor kinderen van 7-15 jaar MH100 marineblauw
4
Percentage gevuld: 10.5%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Wandelfleecetrui met halve rits voor kinderen van 7-15 jaar MH100 marineblauw
3
Percentage gevuld: 1.5%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Wandelfleecetrui met halve rits voor kinderen van 7-15 jaar MH100 marineblauw
2
Percentage gevuld: 0.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Wandelfleecetrui met halve rits voor kinderen van 7-15 jaar MH100 marineblauw
1
Percentage gevuld: 0.3%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Perfecto

Perfecto
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

    Bardzo udany zakup. Polar jest...

    Bardzo udany zakup. Polar jest lekki, miękki i miły w dotyku, dziecko chętnie go nosi. Idealnie sprawdza się jako dodatkowa warstwa pod kurtkę w chłodniejsze dni albo na wycieczki do plecaka. Rozmiarówka na 12-13 lat (151-160 cm) wypada idealnie
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Lichtgewicht
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

        Top

        Top
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Ademend vermogen
        • 5/5 Lichtgewicht
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

        El material y el diseño están ...

        El material y el diseño están perfectos, le quedó grande
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Ademend vermogen
        • 5/5 Lichtgewicht
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Look / Design
        yolanda, ColombiaGeverifieerde koper1m geleden

        taille pas grand comme beaucou...

        taille pas grand comme beaucoup de choses en vetement chez décathlon mais niquel puisque j avais pris une taille au dessus
          sandra, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

            Puha

            Kislányom nagyon szereti a Decathlonos polárokat, csinosak és puhák, melegek - és én is szeretem őket, mert olcsók :D
            • 5/5 Warmte
            • 4/5 Ademend vermogen
            • 4/5 Lichtgewicht
            • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
            • 4/5 Look / Design
            Mónika, HongarijeGeverifieerde koper1m geleden