Zelfs de kleine prijs niet waard
Na 2 dagen afgescheurde riem
- Vermogen
- Meerdere vakken
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Na 2 dagen afgescheurde riem
Dag Francoise,
Jammer dat er al iets stuk is aan je rugzak na 2 dagen te gebruiken.
Je hebt 2 jaar garantie op je aangekochte producten.
Ik zou je willen aanraden naar 1 van onze Decathlon winkels te gaan met je kapotte product & je aankoopbewijs en we zullen…
Gewoon gemakkelijk
Alleen positief
In de winkel in een opwelling meegenomen, en toch al regelmatig gebruikt. Compact, maar voor korte wandelingen perfect. Je stopt er minder in, dus geen ruglast. Ik ben onder de indruk.
Klein van formaat, maar er kan toch nog veel in. Makkelijk met een zakje met rits binnenin, aan de buitenkant ook nog een ritsvakje, verstelbare bandjes
Zeer draagbare gemakkelijke rugzak om enkele zaken mee te nemen en toch ruim genoeg
Fijn om mee te nemen op wandeling. Geen al te groot volume maar voldoende om enkele spullen in op te bergen.
Fijne rugzak om mee te nemen op wandeling. Geen al te groot volume maar voldoende om enkele spullen zorgeloos mee te nemen.
Gekocht om in het opbergvak onder het zadel van een Vespa te passen. Dus geen te grote gekocht en alles past er goed in. Prijs kwaliteit dik in orde.
Gekocht voor wandeltocht voor onze kinderen. Het is niet zo'n grote rugzak, maar daarom ideaal voor kinderen, en het draagt comfortabel. Goede prijs!