非常舒适!很喜欢
非常舒适!很喜欢
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
非常舒适!很喜欢
Trochu zklamalo. Vzhledově velmi pěkné a dobře zpracované, ale v praxi se ukázalo, že plastová spona u kotníku odírá nohu, nemá žádnou podložku či krytí.
Excellent produitPeu porté pour le moment mais la saison commence.
Très bon produit
Me encantaron
ใส่นุ่มสบาย ยึดเกาะพื้นดี ราคาไม่แพง
Souple,
Alors je les adores, très confortable une sensation de pieds nu très agréable pour marcher le top 👍🏾