Verdeling voor 2052 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Wandelschoenen voor dames NH50 zwart
5
Percentage gevuld: 74.2%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Wandelschoenen voor dames NH50 zwart
4
Percentage gevuld: 16.6%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Wandelschoenen voor dames NH50 zwart
3
Percentage gevuld: 4.4%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Wandelschoenen voor dames NH50 zwart
2
Percentage gevuld: 2.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Wandelschoenen voor dames NH50 zwart
1
Percentage gevuld: 2.6%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Confortable

Bon rapport qualité prix
  • 4/5 Demping
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
Patrick, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

ótimos adorei

ótimos adorei
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Sandra Maria Ferreira Domingues , PortugalGeverifieerde koper4m geleden

Bon produit

Très bon rapport qualité prix.
  • 4/5 Demping
  • 4/5 Grip
  • 4/5 Pascomfort
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Dominique, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Très pratique

Facile à enfiler,bon maintien du pied, adapté pour affronter l'hiver!
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
LAETITIA, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

bardzo wygodne

bardzo wygodne
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Shoe Review

Love it, love it, loveeeee it !!!
An absolute beast 🤩
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Megosieto , IndiaGeverifieerde koper4m geleden

Myślałam, że będą to buty nast...

Myślałam, że będą to buty następczynie wcześniejszego modelu który był y super. Niestety w tych butach jest mi strasznie gorąco, mam wrażenie, że w ogóle nie odprowadzają powietrza. Dodatkowo w środku pierwszy raz w butach mam tak niewygodna podeszwę, na środku jakby wybrzuszenie. Plus za wygląd. Chodzę w nich tylko na krótkie dystanse bo szkoda m
    Natalia , PolenGeverifieerde koper4m geleden

      Cómodos para la caminata

      Cómodos para la caminata
      • 5/5 Demping
      • 5/5 Grip
      • 5/5 Pascomfort
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design

      Super

      Nickel, parfait pour les petites randonnées
      • 5/5 Demping
      • 5/5 Grip
      • 5/5 Pascomfort
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      DANIEL, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden