Trop serré pas confortable. Je...
Trop serré pas confortable. Je l’ai ramené.
- Bewegingsvrijheid
- Eenvoudig mee te nemen
- Comfort
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Trop serré pas confortable. Je l’ai ramené.
Cómodos
Très bien !
bardzo wygodne i rozmiar dopasowany do metki.
świetny materiał. super się noszą. polecam.
Muy cómodo. Lo mejor, la cantidad de bolsillos, uno con cremallera. Muy útil. Trae un cinturón de la misma tela, pero se puede poner cualquiera
Bom material, confortável e optimo para usar em caminhadas ou no dia a dia.
Gosto do material e do conforto do mesmo.
Confortable, un short au disagne sympa, il peut être porté en toute circonstance, le 36 est ajuster et le 38 était un peu grand pour moi!