En çok kullandığım çorap bu
Renklerinin çıklığı, ayağı sarması, ve dokusu çok iyi.
İnanamazsınız ama farklı aralıklarla 10 kere almışım. Alışveriş geçmişime baktım. Yani x2 dediğimizde 20 çift bu çoraptan var ve yıl içerisinde çeşitli zamanlarda almışım. Ben bileğin hafif üstünde biten çorapları seviyorum. Tabanının daha yumuşak ve kalın malzemeden olması harika. Herkese
- Comfort
- Anatomisch ontwerp
- Sneldrogend
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

