C'est très confortable et très...
C'est très confortable et très jolie
- Comfort
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
C'est très confortable et très jolie
La uso anche x il tempo libero jn città, comoda, fresca e molto carina
Fresca y bonita
Coupe assez ample. Tissu agréable à porter. Bretelles fines
Bardzo wygodna, lekka, ciekawy krój.
Agréable et d'une très belle couleur. Cela fait plaisir de voir de belles couleurs, j'en ai pris plusieurs.
Agréable et d'une très belle couleur. Cela fait plaisir de voir de belles couleurs, j'en ai pris plusieurs.
Trop bien j'adore
Léger et confortable
Léger et agréable à porter