T-shirt d'été très agréable à ...
T-shirt d'été très agréable à porter, couleur sympa, séchage rapide
- Comfort
- Sneldrogend
- Anatomisch ontwerp
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
T-shirt d'été très agréable à porter, couleur sympa, séchage rapide
Muy comoda
Bien
Ho comprato il top per andare in montagna, dato il gran caldo estivo, e devo dire che mi sono trovata molto bene.
La canotta è fresca, si lava e asciuga velocemente ed è molto scollata.
L' unico neo è la scelta dei colori, solo due, un po' particolari e non abbinabili molto bene.
Per il resto la consiglio.
Camiseta bastante ligera y transpirable , gran variedad de colores , por el momento más que correcta para su precio
3ème acheté toujours satisfaite
rahat
Chouette matière
Bon produit conforme à mes attentes.
Ótima