Parfait très jolie couleur…
Parfait très jolie couleur et belle coupe
- Warmte
- Eenvoudig mee te nemen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Comfort
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Parfait très jolie couleur et belle coupe
Casaco com pouco volume mas que nos mantém quentinhos.
Très bien
Très bon produit
Il tessuto e la finitura della maglia sono molto belli, peccato che veste largo....io ho acquistato la taglia che uso abitualmente per capi Decathlon, ma questo veste più largo....mi trovo costretta a chiedere un cambio taglia
Ce gilet convient bien pour des randonnées à la mi-saison. Ceintré et joli
Superbe, apporter bien chaud
Hastanede giymek için aldım . Sıcak ve yumuşak.
Prodotto adatto alle esigenze.
Gyalogláshoz, túrázáshoz használom. Nem izzadok bele, mégis meglepően jól véd a szél és a hideg ellen.