δεν εχω εξτρα σχολια ολα ηταν ...
δεν εχω εξτρα σχολια ολα ηταν μια χαρα
- Ademend vermogen
- Warmte
- Ventilatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
δεν εχω εξτρα σχολια ολα ηταν μια χαρα
kadinim rengini cok begendigim icin aldim bana sasece kollari uzun geldi
Bluza super. Ciepła ale przewiewna - idealna na każdy dzień. Plus za rękawy z otworami na kciuki, dzięki czemu kostki na palcach nie marzną w chłodniejsze dni.
ideal para este verão 2026 super ligeiro
Udoban
Top izdelek, top material
Es para un regalo y le ha gustado mucho como siempre la calidad de decathlon está muy bien
Super bluza, idealna na wczesną wiosnę.
Usata per ciclismo, funziona veramente bene