Verdeling voor 10229 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warm en ademend thermoshirt voor skiën heren BL 500 wit
5
Percentage gevuld: 84.7%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warm en ademend thermoshirt voor skiën heren BL 500 wit
4
Percentage gevuld: 12.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warm en ademend thermoshirt voor skiën heren BL 500 wit
3
Percentage gevuld: 1.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warm en ademend thermoshirt voor skiën heren BL 500 wit
2
Percentage gevuld: 0.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warm en ademend thermoshirt voor skiën heren BL 500 wit
1
Percentage gevuld: 0.6%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

buona per l'inverno

buona per l'inverno
  • 3/5 Vochtregulatie
  • 5/5 Warmte
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
lanzano , ItaliëGeverifieerde koper1m geleden

Bien

Bien
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Vochtregulatie
  • 5/5 Bewegingsvrijheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
ERIC, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

Bon produit

Bon produit
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Vochtregulatie
  • 4/5 Bewegingsvrijheid
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
Herve, FrankrijkGeverifieerde koper1m geleden

Tee shirt

Tient chaud
  • 3/5 Vochtregulatie
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Roupa térmica muito útil

Roupa térmica muito útil
    Franco, PortugalGeverifieerde koper1m geleden

    Térmica

    Muy buena
    • 5/5 Vochtregulatie
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design

    Tres agreable

    Tres agreable
    • 5/5 Vochtregulatie
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Erika, ZwitserlandGeverifieerde koper1m geleden

    Najlepsza koszulka jaką miałem.

    To jest rakieta. Używam zarówno przy -15 jak i przy 15. Super wygodna, dobrze odprowadza wilgoć. Nie niszczy się. Cena niska. Polecam !
    • 5/5 Vochtregulatie
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design

    V good

    V good
    • 5/5 Vochtregulatie
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design

    Soğuk havalarda mutlaka giymel...

    Soğuk havalarda mutlaka giymelisiniz. Motosiklet sürerken olsun kayakta olsun çok sıcak tutuyor
      Danışkan, TurkijeGeverifieerde koper1m geleden