👌
👌
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
👌
Super warm. She played outside at -25C for over 2 hours without complaining of the cold. The bottom started to get a little darker after 90 min in wet snow but it didn’t seep through and dried quickly once inside.
My 4 year old love it, we did ski and snow activities she can stay out side for many hours.
Ottimo prodotto, tiene caldo e si ha libertà di movimento.
très pratique et confortable pour les petits
Odlične
Combinaison super pour aller dehors, satisfaite de mon achat
Heel fijn skipak, super handig met de bevestiging van de handschoenen. Heel gebruiksvriendelijk en natuurlijk lekker warm.
Odličan skafander, vrlo topao, dobrog sastava i kvalitetnog materijala.
Apparemment suffisamment chaud et confortable. Et la taille variable des manches laisse présagé un usage sur plusieurs années. Les gants Decathlon s'accrochent parfaitement pour ne pas les perdre.