Acquisto non in linea
Bel pantalone invernale ma troppo "plasticato"
- Zachtheid
- Rekbaar
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bel pantalone invernale ma troppo "plasticato"
I wear a size 44 jeans and expected these to be tight in XL but they are larger than an XL...more like an XXL.
Pantaloni caldi e comodi
Se lo compré para mi mujer y está encantado con él ya que es muy cómodo y calentito y a buen precio
Satisfeito com o produto
Ce legging convient à toute mes attentes que sa soit à la maison comme faire du sport
on s'y sent confortable, parfais pour la marche ou pour le Cocooning maison.
Très facile d entretien
Tartós, kényelmes
Super confortable
Léger
Je recommande
Je suis très contente avec ce pantalon noir