Güzel
Çorap gayet güzel ama çocuğun giydiği botun biraz büyük olması gerekiyor, sonuçta kayak çorabı
- Warmte
- Nauwkeurigheid
- Vochtregulatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Çorap gayet güzel ama çocuğun giydiği botun biraz büyük olması gerekiyor, sonuçta kayak çorabı
Chaudes, parfaites pour tenir les pieds au chaud par temps de neige.
Parfait
Syn je spokojeny - hřejive a netlačí ho lyžáky
Naprostá spokojenost
Używane na snowboardzie, kupiłem dwie pary. Jak narazie są super
Chaussettes top et jolies
Sympa mais je trouve que pour 3 jours elle sont déjà abîmé.. dommage mais sinon elle sont chaude
Avoir froid aux pieds n'est pas des plus agréable. Problème résolu avec ces chaussettes douces et confortables
Oğlum için aldım, çok memnunum.