ottimi calzini termici
calzini termici di ottima qualità caldi e traspiranti, ne ho varie paia e mi ci trovo benissimo
- Warmte
- Nauwkeurigheid
- Vochtregulatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
calzini termici di ottima qualità caldi e traspiranti, ne ho varie paia e mi ci trovo benissimo
Wygodne i ciepłe, robią to co mają robić.
produkt spełnia oczekiania. na narty w sam raz ;)
Super stosunek jakości do ceny
Polecam
Chaussettes très confortables et chaudes pour un voyage en Laponie
shin reinforcement could be better. other than that, great value for money
the shin reinforcement could be better, but other than that, great value for money
Velmi dobrý poměr ceny a kvality
Ciepłe, wygodne , nie uciskające