Verdeling voor 582 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme en waterafstotende wandelbroek voor dames SH500 Ventil groen
5
Percentage gevuld: 90%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme en waterafstotende wandelbroek voor dames SH500 Ventil groen
4
Percentage gevuld: 7.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme en waterafstotende wandelbroek voor dames SH500 Ventil groen
3
Percentage gevuld: 0.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme en waterafstotende wandelbroek voor dames SH500 Ventil groen
2
Percentage gevuld: 0.5%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme en waterafstotende wandelbroek voor dames SH500 Ventil groen
1
Percentage gevuld: 0.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

    Parfait

    Utilisé pour une randonnée à la neige, je n'est eut ni chaud ni froid.
    Agréable à porter
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Waterafstotend
    • 3/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Kelly, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

    Teszi a dolgát ,jó meleg.Az ol...

    Teszi a dolgát ,jó meleg.Az oldalán lévő cipzáros szellőzőkért plusz pont jár ,nagyon praktikus.
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    S.Mónika, HongarijeGeverifieerde koper4m geleden

      Großartige Hose

      Ich konnte die Hose nunmehr zum Wandern tragen und muss sagen, dass sie sich sehr angenehm tragen lässt. Keine Reibung beim Laufen und auch nicht unangenehm warm. Ich bin begeistert.
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Waterafstotend
      • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Christine, DuitslandGeverifieerde koper4m geleden

      小腿拉链透气设计很喜欢,冲着这个买了冬天穿的

      小腿拉链透气设计很喜欢,冲着这个买了冬天穿的

        Spodnie bardzo wygodne. Wczora...

        Spodnie bardzo wygodne. Wczoraj wchodziłam w nich na dwutysięcznik i mialam wrażenie, ze nie mam nic na sobie. Nigdzie nie uwierały i dopasowały sie idealnie do ciała. Byl deszcz, śnieg i potworny wiatr. Spodnie zdały egzamin celujący w każdej kategorii:))))
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Waterafstotend
        • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

        Ciepłe i wygodne

        Ciepłe i wygodne
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Waterafstotend
        • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Look / Design

          super ciepłe

          super ciepłe
          • 5/5 Warmte
          • 5/5 Waterafstotend
          • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding