gerçekten çok memnunum. çok ha...
gerçekten çok memnunum. çok hafif ve sıcak tutuyor
- Warmte
- Waterafstotend
- Verstelbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
gerçekten çok memnunum. çok hafif ve sıcak tutuyor
met all my expectations
çok iyi
Kış için sıcak tutan ve pijama giyiyor hissi veren rahat bir pantolon. Eksileri ise cep kısımlarına el sokup çıkarmadan olayı bolluk oluşması ve yağmurda biraz vakit geçirdiğinizde suyu komple içeri geçirmesi.
Très confortable et chaud
Caldo e comodo. Lo uso anche per uscite mtb in pieno inverno
rahat günlük kullanım iyi
Güzel
ürün çok güzel ve sıcak tutuyor