taille bien, tient chaud
taille bien, tient chaud
- Warmte
- Waterafstotend
- Beperkt het binnendringen van sneeuw
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
taille bien, tient chaud
Utilisé en sortie raquette et rando neige, avec caleçon en dessous. Confortable mais imperméabilité limitée.
-12 derecede çalıştım, içlik giymiştim çıkardım ve üşütmüyor. Ancak sabit durduğunuzda, uyurken falan o etki kalmıyor ve üşüyorsunuz. Enteresan.
Excellent quality. Great fit with soft lining. Can complain.
很舒服,保暖
합리적인 가격입니다.
176cm,78kg
L사이즈가 맞네요
추운 겨울 러닝용으로 좋습니다.
好穿保暖很超值