Hem şık hem sıcacık kışlık bot
Ürünü aktif kullanıyoruz eşime aldım
Çok güzel ve şık görünüyor
Ayrıca çokta sıcak tutuyor
- Warmte
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ürünü aktif kullanıyoruz eşime aldım
Çok güzel ve şık görünüyor
Ayrıca çokta sıcak tutuyor
Veoma sam zadovoljna čizmama. Tople su, udobne u startu a na planini su zvanično "položile test".
Chaudes et très confortables mais pas si adhérentes que cela sur la glace : j’ai fait une grave chute avec ( double fracture)
ürün görünümü güzel umarım dayanıklıdır içine daha iyi tabanlık koyula bilirmiş
Ottimo sulla neve
Cómodas, impermeables, cálidas, bonito diseño
Bottes plutôt esthétiques et en plus elles tiennent bien chaud aux pieds, je les ai porté à -20 degrés et j’ai pas eu froid.
teplé a pohodlné
Lo que más me gusta de las botas es que son muy calentitas, están borradas de piel hasta los dedos.
Excelentes