Veelste klein!
Voor mijn man gekocht. Ik heb zelf maat 38/39 deze laarzen vallen als een 40! Zaten bijna goed. Dus veelste klein voor mijn man die maat 43/44 heeft.
Helaas retour
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Voor mijn man gekocht. Ik heb zelf maat 38/39 deze laarzen vallen als een 40! Zaten bijna goed. Dus veelste klein voor mijn man die maat 43/44 heeft.
Helaas retour
Helaas heb ik deze door de recente weersomstandigheden pas na de grote sneeuwval gekregen, maar kon ze toch nog even proberen op de merendeels opgevroren sneeuw.
Lopen daarop ging heel goed. De zool geeft een goede grip en ik verwacht dat lopen in wat versere sneeuw nog beter gaat.
De laarzen zitten verder goed. De ritsen zijn erg praktisch.
Morbidi, caldi e perfetti per una passeggiata sulla neve
Bottes de neige idéales pour les randonnées dans la neige et la luge, garde bien la chaleur, imperméables lors de mes ballades en neige, bonne adhérence sur la neige. Facile en enfiler avec la fermeture éclair
bequem
Á érték arányban kiváló
Caldissimi e comodissimi in unione ai calzettoni in lana merinos. Ho camminato sulla neve a -20 senza alcun problema, ovviamente per tempi limitati.
Excelente producto