F/P ürünü
Ürünün su geçirmezliği güzel fakat bilek kısmı dar giyip çıkarırken zorlanıyorum. İçine termal çorap giymeniz gerekir
- Warmte
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ürünün su geçirmezliği güzel fakat bilek kısmı dar giyip çıkarırken zorlanıyorum. İçine termal çorap giymeniz gerekir
Talla correcta
Mart ayında almış olduğum çizmenin altından su alıyor. İlk giyişte çöp oldu
Ok nieve
Bu botu aldığım günden beri giyiyorum. Bot olduğu için çıkarması biraz sorun oluyor o kadar. Onun dışında kullanmaktan memnunum. Şu sıralar hava çok soğuk olmadığı için ayağımı terletiyor.
Buona vestibilità
Fiyatına göre çok iyi düz zeminlerde biraz kaydırıyor
5☆
Ottimo prodotto qualità prezzo
Validi dal punto di vista della camminata e della protezione dal freddo, molto scomodi non avendo supporto per calzarli o zip