tažke vzuvanie
tažke vzuvanie
- Warmte
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
tažke vzuvanie
polecam
J’ai acheté ces bottes pour jouer au golf car terrain très inondé !
En plus d’être chaude j’ai les pieds au sec ce qui est très appréciable ! Je recommande ce produit
Zakoupeno cca 27/11 2025. Používáno ve městě pro běžnou chůzi. 8/2 2026 v podrážce prasklina, do bot teče.
No fault of Decathlon my order got lost by usps and these guys helped resolve the issue quickly and with results. New life long customer!!!
Tökéletesen vízálló. Meleg, bundázott. Egy mérettel nagyobbat választottam, mert huzamosabban -10 fok alatt már kell bele a sízokni.
Bon produit
Bottes de neige d'un excellent rapport qualité/prix ... très bien pour un séjour en montagne.
Cizmele sunt foarte comode si calitatea lor pare destul de buna. Am luat marimea 44/45 si imi vin foarte bine in contextul in care la adidasi port 42.5-43
Aynı üründen 2 yıldır kullanıyorum, şimdi de abime aldım. Giyip çıkarması biraz zor ama ayağınızdayken çok rahat ve hiç terletmiyor.