Bons para a neve e até para a...
Bons para a neve e até para andar na terra.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bons para a neve e até para andar na terra.
protege bastante bem da chuva e mantém os pés sempre quentes
Comodi, impermeabili e con una buona vestibilità
très pratique idéal pour 1 semaine a la neige
Ideální do mokré břečky. Máme už několikáté jak dětem rostou nohy.
Najbolje
Contento oer questo acquisito, comode calde e impermeabili
aunque la bota cumple su función, tiene dificultad al ponerla porque la caña es estrecha al ponerla, entonces llevé una talla mas grande y al uso me hicieron ampollas
Bien pour une petite semaine au ski, assez rigide, semelle très dure au talon mais bien étanche
Calitative