Pas vraiment content le produi...
Pas vraiment content le produit indiqué moins 18 degrés et les pieds gelés par moins 2 ,terminé les achats à décathlon : plusieurs fois déçu
- Warmte
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Pas vraiment content le produit indiqué moins 18 degrés et les pieds gelés par moins 2 ,terminé les achats à décathlon : plusieurs fois déçu
Kar yürüyüşü etkinliklerinde kullanıyorum. Tek eksiği giyerken dar ağız yapısı sebebiyle zorlanıyor olmak.
usati per andare sulla neve. Piedi asciutti. Consiglio l'acquisto
impermeabile, aderante,calduroase
rapport qualité / prix correcte
Babama köyde kullanım için aldım.Yağmur, kar, soğukta ayakları üşütmüyor, tavsiye edilir.
44 numara giyen için 45-46 numara ideal.
Super bottines d'hiver, garde les pieds au chaud et au sec
Uso estas botas para passear os cães em dias de chuva. São muito quentes, super práticas e impermeáveis, mesmo quando vou atrás deles por poças de água e terrenos enlameados. Não podia estar mais satisfeito.
Caldi e comode li uso su terreni bagnati e proteggono bene
Bon rapport qualité prix