Je suis ravi d'avoir acheté ce...
Je suis ravi d'avoir acheté cette paire de bottes.
- Warmte
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Je suis ravi d'avoir acheté cette paire de bottes.
utilizate timp de 4 ierni moderat inca se tin bine. pastreaza caldura destul de bine daca le folosesti cu sosete pe masura. un produs foarte bun.
Excelente!
Smatrajuci cenu čizme su fantastične. Ako zaboravimo na cenu, treba kupiti uložak jer su malo tvrdje, termo ili ski čarape su apsolutno potrebne na temperaturama ispod nule, u početku ih je teško obuci ali razrade se nakon 3 do 4 dana aktivnog nošenja.
Stivale basico ma comodo per attività o lavoro nella neve.
Me gustaron mucho son muy cómodas y van súper bien para la nieve ,además están bien de precio
La calidad no es la mejor, pero está bien para el precio.
El tamaño no es adecuado.
Taille un peu juste.
Top
Calitate-preț ok