Perfetti
Bel doposci, vanno bene, sono comodi e tengono freddo e acqua. Molto valido
- Warmte
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bel doposci, vanno bene, sono comodi e tengono freddo e acqua. Molto valido
gute Qualität
molto comodi ,piedi caldi e asciutti
Vu le prix , elles sont parfaites.
Ottimi doposci, caldi e impermeabili, ideali per neve e freddo intenso. Tengono bene il piede asciutto anche su neve bagnata e offrono un buon grip sulle superfici scivolose. Comodi da indossare e robusti, con un ottimo rapporto qualità-prezzo. Consigliati per l’inverno e le uscite sulla neve.
Un week end à l’alpe d’huez, température: 2 degrés, 10 cm de neige et les orteils congelés au bout de 30 mn…
mon mari est satisfaits de ses bottes de ski elles tienent chaud et sont bien inpermeables
Super buty: wygodne i praktyczne!!!
Très agréable et chaude.
Légère a porter
Résistante
Je recommande
Mijn man is erg blij met de schoenen. Hij werkt bij thuisbezorgd en werkt lange dagen in de kou. De schoenen houden zijn voeten warm en droog. Dus kortom: Top Product!