resistenti comodi e caldi
dopo un anno di utilizzo ancora sembrano nuovi. molto caldi e resistenti. inoltre hanno una comodità inusuale
- Warmte
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
dopo un anno di utilizzo ancora sembrano nuovi. molto caldi e resistenti. inoltre hanno una comodità inusuale
Karlı havada konforlu, rahat, sıcak tutuyor ve bir bota göre hafif
2 yıl kullandım bu 3. yılım. Kar botu olarak mükemmel hem tutuşu hem ıslanmaması karda gayet iyi, ama sulu karda yağmurlu havada su geçiriyo, zemin sulu cıvık karsa su alıyor özellikle ayak altından, tabandan ıslanıyor özellikle, bilek kısmı ve topuk kısmı daha dayanıklı ıslaklık konusunda zaten açıklamasındada yazıyor dikişlerinden zamanla su çeke
Wygodne, ładne, zgodne z rozmiarem
This is the third pair in 5 year I have bought for my husband.
He wears them when the weather is wet and cold on long dog walks and obvious swears by them.
Zimne, źle się je wkłada na nogę oraz wypadanie sznurówek z górnych haczyków.
Chaudes et confortables.
Souples, le pied n est pas comprimé sur le dessus.
Bonne adhérence.
Chaussure légère.
Facile à enfiler.
Couleur standard.
Bon rapport qualité prix
Je recommande.
Ottimi, usati a budapest con temperature rigidissime e neve
Les bottes sont très confortables
Comfortabele snowboard die er leuk uitziet. Jammer dat de groene variant niet meer verkrijgbaar was.