Verdeling voor 1914 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte ski-jas voor dames 100 zwart
5
Percentage gevuld: 84.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte ski-jas voor dames 100 zwart
4
Percentage gevuld: 12.6%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte ski-jas voor dames 100 zwart
3
Percentage gevuld: 1.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte ski-jas voor dames 100 zwart
2
Percentage gevuld: 0.5%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte ski-jas voor dames 100 zwart
1
Percentage gevuld: 0.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

衣服比较厚实,在山东冬天可以一直穿

衣服比较厚实,在山东冬天可以一直穿

      Cálida e impermeable

      Estaba bastante bien, pero el diseño es mejorable
      • 4/5 Warmte
      • 4/5 Waterdichtheid
      • 4/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 2/5 Look / Design

      boa qualidade

      boa qualidade
        Veiga , PortugalGeverifieerde koper2m geleden

        Blouson confortable, chaud, pr...

        Blouson confortable, chaud, pratique avec la poche sur une manche pour glisser le forfait.
        La coupe serait peut être à améliorer
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Waterdichtheid
        • 4/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 3/5 Look / Design
        Annie, FrankrijkGeverifieerde koper2m geleden

        Très chaude et imperméable

        Tient bien chaud au ski (de fond). Légère et peu encombrante.
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Waterdichtheid
        • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Look / Design

        Perfecto para el precio

        Muy buen abrigo, con múltiples bolsillos escondidos y muy calentito, no lo he usado a temperaturas bajo cero todavía pero para temperaturas bajas, alrededor de 0 °C va genial, para temperaturas más altas no me hizo falta llevar más que una camiseta debajo, sin jersey/chaqueta.
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Waterdichtheid
        • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 4/5 Look / Design

        Super kurtka, ładna, widoczna ...

        Super kurtka, ładna, widoczna na stoku. Ma kieszeń na karnet. Stosunek jakości do ceny - świetny.
        • 4/5 Warmte
        • 5/5 Waterdichtheid
        • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

        Kényelmes, nagyon meleg és viz...

        Kényelmes, nagyon meleg és viztaszító!
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Waterdichtheid
        • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 4/5 Look / Design
        Ildikó , HongarijeGeverifieerde koper2m geleden

        Prietena mea s-a bucurat foart...

        Prietena mea s-a bucurat foarte mult de acest cadou si l-a folosit la ski, a fost foarte multumita de geaca
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        Mircea Alexandru Florin , RoemeniëGeverifieerde koper2m geleden