Oğlum çok beğendi.
Oğlum kalın giyinmeyi sevmiyor. O yuzden tercihimizi bu üründe kullandık hem su geçirmez oluşu hemde inceliğine rağmen sıcak tutması mukemmel
- Warmte
- Waterdichtheid
- Zakken
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Oğlum kalın giyinmeyi sevmiyor. O yuzden tercihimizi bu üründe kullandık hem su geçirmez oluşu hemde inceliğine rağmen sıcak tutması mukemmel
ok
Çocuğuma kış için aldım , mont bot eldivenler olarak tercih ettiğimiz marka kullandıkça başka markaya gitmiyoruz bu da çok güzel oldu rengi kırmızı olması daha güzel
衣服穿起来很舒服,款式也很好看
质量很好,穿着很舒服很好看
Like the colour, easy to find the person in snow land, very light and warm