Bezva teplé botky, dcera je sp...
Bezva teplé botky, dcera je spokojená, je jí teplo, dobře se obouvají a ani moc se nešpiní.
- Warmte
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bezva teplé botky, dcera je spokojená, je jí teplo, dobře se obouvají a ani moc se nešpiní.
Dcera je spokojená, pohodlné, nepromoknou.
ciepłe lekkie i wygodne polecam
Sunt execelente pentru zapada,impermeabile,calduroase
Beğenerek kullanıyoruz
Minunate!
Très jolies bottes qui sont faciles à enfiler et qui sont confortables. Ma fille qui n'aime pas les bottes se sent à l'aise avec. Bien étanches, gardent les pieds bien au chaud même en ayant joué dans la neige. Je recommande.