Verdeling voor 906 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte wandelschoenen voor heren NH500 leer bruin
5
Percentage gevuld: 81.2%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte wandelschoenen voor heren NH500 leer bruin
4
Percentage gevuld: 12.9%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte wandelschoenen voor heren NH500 leer bruin
3
Percentage gevuld: 3.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte wandelschoenen voor heren NH500 leer bruin
2
Percentage gevuld: 1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte wandelschoenen voor heren NH500 leer bruin
1
Percentage gevuld: 1.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

boa qualidade

As botas são muito bonitas e resistentes. Resistem bem à chuva e são quentinhas e confortáveis. O meu marido ficou muito satisfeito com elas.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Joana, PortugalGeverifieerde koper1j geleden

I was thinking to get a timber...

I was thinking to get a timberland boots for my trip up Tromsø, Norway during winter, but I stumbled along this product, and have given it a shot, it’s been heavily used in the snow, and it holds up well for its price point, it’s warm, extremely comfortable, and waterproof. Highly recommended
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Grip
Aaron Raj, MaleisiëGeverifieerde koper1j geleden

迪卡侬的鞋子就是好

迪卡侬的鞋子就是好

    Shoes are good in all terms ex...

    Shoes are good in all terms except that I find it tight in width.
    • 5/5 Waterdichtheid
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Grip

          Bonne chaussure

          Bonne chaussure, plutôt légère, chaude et confortable. L’adhérence est bonne, mais pas optimale: j’ai glissé à plusieurs reprises sur de la neige/du verglas.
          • 5/5 Warmte
          • 3/5 Grip
          • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 4/5 Waterdichtheid
          Julien, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

          男款的女生穿也好看,柔軟舒適,很好走

          男款的女生穿也好看,柔軟舒適,很好走
          • 5/5 Grip
          • 5/5 Warmte
          • 5/5 Waterdichtheid

          颜色好看,防水耐用,值

          颜色好看,防水耐用,值