Verdeling voor 906 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte wandelschoenen voor heren NH500 leer bruin
5
Percentage gevuld: 81.2%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte wandelschoenen voor heren NH500 leer bruin
4
Percentage gevuld: 12.9%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte wandelschoenen voor heren NH500 leer bruin
3
Percentage gevuld: 3.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte wandelschoenen voor heren NH500 leer bruin
2
Percentage gevuld: 1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte wandelschoenen voor heren NH500 leer bruin
1
Percentage gevuld: 1.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

    不错,这个颜色也挺百搭的

    不错,这个颜色也挺百搭的

      Muito bom

      Esta bota é fabulosa para andar. Ja fiz muitos kms e mantem a integridade. Ja fui a Londres por 3 vezes e andei sempre com elas, confortaveis e leves
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Waterdichtheid
      • 5/5 Grip
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Carlos Manuel, PortugalGeverifieerde koper1j geleden

          这款产品穿着很舒服的

          这款产品穿着很舒服的

            鞋子质量很好,值得推荐,户外神器,略微有点重。

            鞋子质量很好,值得推荐,户外神器,略微有点重。

                首先,新鞋没有处理好线头,可以说做工细节做的很不好;其次,感...

                首先,新鞋没有处理好线头,可以说做工细节做的很不好;其次,感觉鞋面不是很软,幅度大一点会打脚,非常不舒服;最后,鞋底不软,不过我能接受,防滑目前来说水泥地和柏油路都还不错,希望防水方面能如愿

                  Parfait pour de la rando dans la neige

                  Utilisées pour une rando dans la neige pendant plus de 3h. Imperméables, simples, confortables, très bonne adhérence. Un très bon rapport qualité prix !
                    Lucrèce, BelgiëGeverifieerde koper1j geleden

                    Antwoord van de verkoper

                    Bonjour,


                    Je vous remercie pour votre commentaire. Je suis ravie que ces chaussures vous conviennent parfaitement et qu'elles sont agréables à porter lors de randonnée dans la neige.


                    Je vous souhaite une excellente année…