İdare eder
Rengi fotoğrafta gözüktüğü gibi değil tam olarak. Çok kullanmıyorum.
- Warmte
- Winddicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Rengi fotoğrafta gözüktüğü gibi değil tam olarak. Çok kullanmıyorum.
Bonne qualité chaud
Ok
Fazla kaliteli. Ve aşırı kalın. Biraz terletiyor. Gündelik kullanıma uygun lakin fazlasıyla sıcak tutuyor. Bere tam katlanmıyor şekli kayabiliyor.
Muito bom, quente e cómodo. Visual óptimo para dia-a-dia.
Taglia piccola.
très bon qualité prix, bonnet chaud, doux et agréable à porter. Je recommande
Agréable à porter, il tient chaud et permet de profiter de sorties hivernales
caldo e comodo. consigliato
Buon prodotto