Très bien
Ma fille était très satisfaite de son bonnet, les mailles sont très sympas
- Warmte
- Winddicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ma fille était très satisfaite de son bonnet, les mailles sont très sympas
Joli bonnet qui tient bien chaud et ne laisse pas passer le vent
Biraz tüylenme oldu ama normal
Oğlum için aldım çok sıcak ve rahatmış
Sıcak tutan bir bere. Dakat benim kafama tam oturmadı arka kısmı biraz toplanıyor. Onun dışında hafif ve güzel. Rengi iyi.
Joli à porter, confortable, épais, tiens bien chaud.
Buon prodotto
Très joli bonnet
caldissimo colore top
basarili