je ne l'ai pas…
je ne l'ai pas mise encore mais à l'essayage, la veste est chaude et douce
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
je ne l'ai pas mise encore mais à l'essayage, la veste est chaude et douce
Pratique pour les enfants
Gayet güzel
Couleur et coupe seyantes. Agréable à porter.
Muy agradable al tacto, es muy gustoso y calentito, cumple su función
C’est bien. Agréable à porter Tiens chaud