Bien chaude
Cette veste polaire tient bien chaud et est très confortable à porter! On peut facilement mettre un pull en dessous.
- Warmte
- Ademend vermogen
- Dekking
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Cette veste polaire tient bien chaud et est très confortable à porter! On peut facilement mettre un pull en dessous.
Veste confortable, coupe ajustée.
Le meilleur amie pour les balades pendant les temps froids de l'hiver
Il capo risulta caldo ed adeguato alle mie esigenze. Veste bene, aderisce al corpo, ha un ottimo apporto termico
Veste chaude et très agréable à porter. Excellent rapport qualité prix.
Comodissimo e caldissimo
Très bien
Bon produit
Juste chaude et magnifique
Parfait
Veste très chaude et très confortable.