Verdeling voor 307 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme fleece jas voor wandelen dames Regatta Razia blauw
5
Percentage gevuld: 87.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme fleece jas voor wandelen dames Regatta Razia blauw
4
Percentage gevuld: 10.1%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme fleece jas voor wandelen dames Regatta Razia blauw
3
Percentage gevuld: 1.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme fleece jas voor wandelen dames Regatta Razia blauw
2
Percentage gevuld: 1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme fleece jas voor wandelen dames Regatta Razia blauw
1
Percentage gevuld: 0%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

élégant et chaud, acheté en 2 ...

élégant et chaud, acheté en 2 coloris
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Valérie , FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

super veste pour rando

Super veste pour mes balades
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Jeannine, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

Pile Regatta

Il pile molto bello era un regalo per mia nipote trentenne, che poi lo ha cambiato ma solo perché preferisce indumenti più leggeri per il trekking
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
  • 5/5 Dekking
Alessandra, ItaliëGeverifieerde koper5m geleden

Confortable

Chaude, confortable.
Un peu longue ce qui permet d'avoir bien les hanches au chaud.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Valérie, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

veste Ni polaire ni conçue pour la randonnée sportive

avec cette veste par temps froid, vous revenez trempée de sueur après une randonnée sportive, ce qui n'est jamais le cas avec une vraie polaire. De plus, vous avez bien plus chaud avec une vraie pomlaire. Très déçue. Désormais, elle ne me sert que dans les maisons peu chauffées où elle maintient bien la chaleur.
  • 1/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Sylvie, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

très bien

Bien.
Confortable
Taille bien
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Isabelle, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

Много топло

Мекичко и удобно
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Диди, BulgarijeGeverifieerde koper5m geleden

Caldissimo

Consiglio caldissimo adatto anche per la neve
  • 4/5 Warmte
  • 3/5 Ademend vermogen
  • 3/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
Eleonora, ItaliëGeverifieerde koper5m geleden

Bonne veste

Très agréable,
Belle veste
Garde au chaud
  • 5/5 Warmte
  • 4/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Josiane, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

Chaud et de bonne qualité

Malgré un prix un peu élevé, veste chaude et qui passe partout. Ne peluche pas sur les vêtements que l'on met dessous. Bien coupé, poches zippées, couleur moins terne et qui change un peu du noir !
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
NADEGE, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden