Verdeling voor 1900 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme halflange ski-jas voor dames 100 marineblauw
5
Percentage gevuld: 81.5%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme halflange ski-jas voor dames 100 marineblauw
4
Percentage gevuld: 12.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme halflange ski-jas voor dames 100 marineblauw
3
Percentage gevuld: 3.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme halflange ski-jas voor dames 100 marineblauw
2
Percentage gevuld: 1.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme halflange ski-jas voor dames 100 marineblauw
1
Percentage gevuld: 1.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Jas lekker warm

Het is goed warm en waterdicht klaar voor de winter alleen juist iets te lang en kan niet goed bewegen als alles dicht is
  • 4/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Warmte
Gunther, BelgiëGeverifieerde koper1j geleden

Toffe jas

Zeer tevreden van de jas.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
MARTINE, BelgiëGeverifieerde koper2j geleden

Super goeie winterjas

Was nog een koopje ook door einde reeks
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Warmte
CHANTAL, BelgiëGeverifieerde koper2j geleden

Halflange skijas

Lekker warm,hoge warme kraag
  • 3/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Warmte
Carine, BelgiëGeverifieerde koper2j geleden

Heerlijk!!

Al enkele keren gedragen om lange wandelingen te doen en in barslecht weer naar het werk te gaan, geen kou meer÷)
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Warmte

Ben er heel tevree mee is goed warm

De kap valt wel wat groot uit als je ze wil op zetten
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Warmte
Rosita, BelgiëGeverifieerde koper2j geleden

bien chaud

bon rapport qualité prix pour un manteau d'hiver, manches salissantes en blanc dommage
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Comodo, bello e soprattutto ca...

Comodo, bello e soprattutto caldo. A pieni voti lo consiglio!
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Foarte buna

Foarte buna
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
MARIAN, RoemeniëGeverifieerde koper3d geleden

Veste très chaude et détournée...

Veste très chaude et détournée du ski pour l'utiliser l'hiver à la sortie du sport. Assez longue et tient chaud surtout grâce à la moumoute dans le cou.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Emilie , FrankrijkGeverifieerde koper5d geleden