Jas lekker warm
Het is goed warm en waterdicht klaar voor de winter alleen juist iets te lang en kan niet goed bewegen als alles dicht is
- Beperkt het binnendringen van sneeuw
- Waterdichtheid
- Warmte
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Het is goed warm en waterdicht klaar voor de winter alleen juist iets te lang en kan niet goed bewegen als alles dicht is
Zeer tevreden van de jas.
Was nog een koopje ook door einde reeks
Lekker warm,hoge warme kraag
Al enkele keren gedragen om lange wandelingen te doen en in barslecht weer naar het werk te gaan, geen kou meer÷)
De kap valt wel wat groot uit als je ze wil op zetten
bon rapport qualité prix pour un manteau d'hiver, manches salissantes en blanc dommage
Comodo, bello e soprattutto caldo. A pieni voti lo consiglio!
Foarte buna
Veste très chaude et détournée du ski pour l'utiliser l'hiver à la sortie du sport. Assez longue et tient chaud surtout grâce à la moumoute dans le cou.