Verdeling voor 1901 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme halflange ski-jas voor dames 100 marineblauw
5
Percentage gevuld: 81.5%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme halflange ski-jas voor dames 100 marineblauw
4
Percentage gevuld: 12.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme halflange ski-jas voor dames 100 marineblauw
3
Percentage gevuld: 3.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme halflange ski-jas voor dames 100 marineblauw
2
Percentage gevuld: 1.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme halflange ski-jas voor dames 100 marineblauw
1
Percentage gevuld: 1.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Veste de ski bleu marine

Je suis très contente d’avoir acheté cette veste pour aller au ski.Elle est chaude et légère en même temps
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
gigi, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Très chaud

Très chaud
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
FABIENNE, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Eficaz

Eficaz
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design

Excelente chaqueta

Abriga muchísimo, solo le faltaría algún centímetro más de largura para ser perfecta. La llevo incluso en el día a día, porque su diseño permite hacerlo. Estoy encantada con ella.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

imperméabilité pas trop mal et...

imperméabilité pas trop mal et tiens chaud
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Waterdichtheid
  • 4/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
mitchillex, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Супер топло и удобно

За най-студените и ветровити дни е направо спасително. Въпреки че качулката не се регулира, а аз не нося каска, дори и най-силен вятър досега не ми е свалял качулката. Изкуствената кожа е качествена, не намалява зрителното поле дори и заскрежена. Merci, Decathlon!
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Ели, BulgarijeGeverifieerde koper4m geleden

El abrigo es muy bonito y adem...

El abrigo es muy bonito y además muy cómodo y calentito!!! A mí madre le ha encantado! Una buena compra!
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Stupenda

Tutto bene
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

È un regalo x mia figlia, perc...

È un regalo x mia figlia, perché ha un gita venerdì 20 Febbraio, buona qualità.
  • 3/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
  • 3/5 Waterdichtheid
  • 3/5 Warmte
Tonelli, ItaliëGeverifieerde koper4m geleden

Chaqueta de 10

Fue regalo para mi novia y muy contentos. Abriga muy muy bien entre -10 y 10 °C. En caso de lluvia no se cala, tiene un material impermeable buenísimo.
La recomiendo para esquiar, pero también para usar en la calle.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Jose Antonio, SpanjeGeverifieerde koper4m geleden