É molto bello, comodo, tiene c...
É molto bello, comodo, tiene caldo e ha tante utili tasche
- Warmte
- Waterdichtheid
- Beperkt het binnendringen van sneeuw
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
É molto bello, comodo, tiene caldo e ha tante utili tasche
Confortável
Il me protège bien pour la pluie et même pour la neige
j'ai tres chaud surtout au niveau des épaules, j'ai trouvé une grande taille , tres élégante
Me va perfecta para la nieve. Gracias.
Très chaude jolie de bonne qualité
Sehr schön und warm brauche sie für freizeit und schneeschuhwandern
pour l instant trés satisfaite
Piękna, ciepła kurtka, nie krępuje ruchów. Polecam
Très satisfaisant, manteau chaud, confortable et bien imperméable