Ideaal voor de winter
Heel fijn om mee te lopen als het kouder is buiten
- Warmte
- Ademend vermogen
- Zakken
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Heel fijn om mee te lopen als het kouder is buiten
Onmiddelijk 2 stuks gekocht, zeer tevreden.
Zalig om te dragen en goede pasvorm
Super kontent van, ik wandel, loop en fitness er mee
Hartelijk dank voor je positieve review! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen.
We hopen dat je er nog lang plezier van hebt en kijken ernaar uit je in de toekomst weer van dienst te zijn!
Noa
Superbe et très chaud pour l’hiver
Wygodne, ciepłe.
Eşim kıllanıyor memnun
조거 스타일로 신축성 있고 편한바지에요
Super, polecam.
Zgodne z opisem, nie mam zastrzeżeń