Verdeling voor 1049 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme hardloopbroek voor dames RUN 500 Warm zwart
5
Percentage gevuld: 90%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme hardloopbroek voor dames RUN 500 Warm zwart
4
Percentage gevuld: 7.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme hardloopbroek voor dames RUN 500 Warm zwart
3
Percentage gevuld: 1.4%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme hardloopbroek voor dames RUN 500 Warm zwart
2
Percentage gevuld: 0.3%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme hardloopbroek voor dames RUN 500 Warm zwart
1
Percentage gevuld: 1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

      매우 만족

      이번 신규러닝템으로 겨울바지 구매했습니다. 타이트하지않아서 좋고 도톰하고 보온성 좋고 가벼워서 매우 만족합니다
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Ademend vermogen
      • 5/5 Zakken
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      nyong, Zuid-KoreaGeverifieerde koper6m geleden

      Chaud et léger

      Chaud et léger, souple, idéal pour le sport ou la maison.
      • 5/5 Warmte
      • 4/5 Ademend vermogen
      • 5/5 Zakken
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Bruno, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

          Pantalon femme

          Correct
          • 4/5 Warmte
          • 4/5 Ademend vermogen
          • 4/5 Zakken
          • 4/5 Look / Design
          Gerard, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

            Nagyon kényelmes és meleg nadr...

            Nagyon kényelmes és meleg nadrág
            • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
            Judit, HongarijeGeverifieerde koper6m geleden

            Bardzo w porządku

            Spodnie kupiłam na zimowe bieganie i sprawdzają się. Pewnie na większe mrozy dla niektórych byłyby za cienkie, ale do -5 powinny się sprawdzić. Miłe od środka, na razie trzymają się bardzo dobrze
            • 4/5 Warmte
            • 4/5 Ademend vermogen
            • 5/5 Zakken
            • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
            • 4/5 Look / Design