Verdeling voor 1214 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme hardlooptight voor dames Run 500 Warm rokerig zwart
5
Percentage gevuld: 81.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme hardlooptight voor dames Run 500 Warm rokerig zwart
4
Percentage gevuld: 12.2%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme hardlooptight voor dames Run 500 Warm rokerig zwart
3
Percentage gevuld: 4.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme hardlooptight voor dames Run 500 Warm rokerig zwart
2
Percentage gevuld: 1.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme hardlooptight voor dames Run 500 Warm rokerig zwart
1
Percentage gevuld: 0.8%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Top

Top
    CARRUGGI, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Nikel ! Conforme ! Je recomman...

    Nikel ! Conforme ! Je recommande vivement
    • 3/5 Rekbaar
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    justine, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Joli

    2ème pour courir 2 fois par semaine. Juste au niveau des mollets mais ça passe ! J’adore la couleur assortie à mes baskets.
    • 5/5 Warmte
    • 4/5 Ademend vermogen
    • 3/5 Rekbaar
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Emmanuelle, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Super cieplutkie, jedyny minus...

    Super cieplutkie, jedyny minus to obsuwający się pasek
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 4/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Legging chaud très confort et ...

    Legging chaud très confort et bien gainant
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Julie, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Zaniżona rozmiarówka

    Zwykle noszę leginsy w rozmiarze S. W przypadku tych spodni w M-ke nawet się nie wcisnęłam. Dopiero rozmiar L był odpowiedni, ale niestety trochę za długi. Same spodnie fajne, ciepłe z elementami odblaskowymi.
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 4/5 Rekbaar
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    Karolina, PolenGeverifieerde koper6m geleden

    très bon achat

    Ras
    • 5/5 Warmte
    • 4/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Emmanuelle , FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Parfait

    Parfait
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Sissi, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Super agréable

    Super agréable
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Sissi, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Parfait, poche très pratique

    Parfait, poche très pratique
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design